Dacă eși mereu în grabă și nu dispui de un loc stabil unde poți primi comanda înaintată, ai posibilitatea de a o ridica personal din ShowRoom-ul Panilino, mun. Chișinău, str. Uzinelor, 17/2.
Comanda poate fi ridicată, luni-sâmbătă: 08.00-20.00.
Prezintă-te la ShowRoom, comunică managerului în vânzări numărul comenzii și acesta îți va asigura eliberarea comenzii.
În momentul recepționării comenzii de către Cumpărător, Vânzătorul transmite acestuia toate documentele de însoțire a produselor (factură fiscală, cec și certificat de conformitate). Factura fiscală se semnează de reprezentanții ambelor părți.
La recepția produselor comandate sunteți obligat de a verifica vizual comanda, în vederea confirmării corespunderii acesteia cu cea înaintată.
După acceptarea produsului comandat dreptul de proprietate şi riscul pieirii sau deteriorării fortuite a produsului este transmis Cumpărătorului.
În momentul predării comenzii către Cumpărător, Vânzătorul nu mai poartă nici o responsabilitate pentru deteriorarea fizică a produsului, și produsul comandat trece în proprietatea Cumpărătorului, cu toate consecințele.
După recepționarea produsului comandat, Cumpărătorul este responsabil totalmente pentru asigurarea condițiilor optime de depozitare fizică a produselor, precum și crearea condiților de temperatură și umiditate.
Reclamaţii şi sancţiuni
- Reclamațiile în privința calității produselor se depun în termen de 24 de ore, după primirea comenzii de către Cumpărător, și doar cu prezentarea în mod obligatoriu a Raportului de expertiză, întocmit de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova. Reclamaţiile faţă de calitate, prezentate după expirarea termenului de valabilitate a produsului, nu se acceptă de Vînzător.
- Reclamațiile referitor la aspectul fizic al produsului comandat, nu pot fi înaintate de către Cumpărător, odată cu acceptarea produsului.
- În cazul în care considerați că v-au fost lezate drepturile de consumator de către S.C. „Panilino” S.R.L., Vă puteți adresa la Agenția Pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, consumator.gov.md sau la nr. de telefon: (022) 51 51 51.