I. Modalități de plată

Panilino îți oferă mai multe modalități de plată a produselor, după cum urmează:

1. Plata în numerar.

Achiți la recepționarea mărfii, fără careva instrucțiuni adiacente.

2. Plata cu cardul bancar.

Se acceptă plăți cu cardul bancar: VISA, Mastercard, Maestro. Cumpărăturile în magazinul-online pot fi achitate prin terminal mobil la momentul livrării.

3. Plata cu cardul bancar online.

Cumpătăruri-le în magazinul online pot fi plătite direct pe site. Vei fi direcționat automat pe pagina securitzată, unde vei introduce datele cardului pentru efectuarea plății. Sunt acceptate cardurile emise sub siglele VISA, MasterCard și Maestro. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru astfel de plăți. Tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului, în cazul în care acesta este asociat unui cont în altă monedă decât lul (MDL). Panilino nu păstrează nici un fel de detalii cu privire la card.

Atenție!!!

  1. Pentru produsele în serie (biscuiți, torturi, prăjituri, plăcinte, rulade, foitaje, articole de panificație) achitarea se face integral, utilizând una din metodele de plată enunțate mai sus.
  2. Pentru produsele la comandă achitarea se face în avans, în proporție de 50% din suma totală a comenzii, utilizând una din metodele de plată specificate mai sus. Suma rămasă se va achita la momentul recepției produselor.
  3. Eliberarea facturii fiscale este obligatorie. Pe baza hotărârii Guvernului RM Nr.155 art. IV, p. 47 din 08.04.2015, În cadrul comerţului electronic, cu plata în numerar şi/sau cu alt instrument de plată, eliberarea facturii fiscale este obligatorie.

II. Cum comand

  • Comenzile către S.C. „Panilino” S.R.L. pot fi plasate în următoarele moduri:
  • În Showroom Panilino, mun. Chișinău, str. Uzinelor, 17/2;
  • Online direct pe www.panilino.md;
  • Prin telefon (+373) 7 98 59 777 (Viber și whatsup);
  • Prin chat-ul de pe pagina www.panilino.md.
     

1. Comanda produselor în serie:

  • Produsele în serie, gen: biscuiți, torturi, prăjituri, plăcinte, colaci se plasează cel puțin cu 1 zi înainte, prin metodele enunțate mai sus.
  • Prețurile produselor în serie sunt atribuite fiecărui produs în parte, și acesta poate varia, în dependență de gramajul pe care îl alegeți pentru achiziționare.
  • Toate prețurile afișate pe sait sunt specificate în LEI (MDL) Moldovenești.
     

2. Comanda produselor la comandă:

  • Pentru torturile la comandă, pe bază de frișcă, comanda se înaintează cu 1-5 zile înainte.
  • Pentru torturile la comandă, pe bază de pastă de zahăr (marțipan) comanda se înaintează cu 5-7 zile înainte.
  • Pentru plăcinte sau colaci comanda se înaintează cu 2-3 zile înainte.
  • Comenzile pentru Candy bar se înaintează cu 5-7 zile înainte.
  • Pentru comenzile perfectate în regim de urgență (pentru comenzile ce necesită a fi perfectate în aceiași zi or pentru comenzile necesare de a fi perfectate pentru următoarea zi), se va percepe un comision în valoare de 20% din suma totală a comenzii.
  • Pentru comenzile care sunt înaintate cu 5-7 zile înainte, în cazul în care Cumpărătorul dorește să anuleze comanda, atunci el poate face acest lucru în termen de 2 zile (48 ore) de la semnarea Contractului. Vânzătorul v-a reține 10% din valoarea totală a comenzii și rambursarea către Cumpărător a 90% din valoarea totală a comenzii, numai după prezentarea de către Cumpărător a cecului/facturii.
  • În cazul în care Cumpărătorul solicită anularea comenzii, după expirarea termenului de 2 zile (48 ore) de la semnarea prezentului Contract, atunci Vânzătorul va reține avansul integral și nu îl va rambursa Cumpărătorului.
  • Pentru comenzile care sunt înaintate cu 5-7 zile înainte, Cumpărătorul, în termen de 2 zile (48 ore) de la semnarea prezentului contract poate înainta solicitări de modificare, a gramajului, oformării, cantității produsului comandat, cu perfectarea unui Acord adițional la Contractul de bază.
  • Orice schimbare solicitată de Cumpărător după expirarea termenului de 2 zile (48 ore), nu poate garanta faptul că schimbările vor fi efectuate totalmente. Pentru schimbările solicitate, Vânzătorul poate percepe o plată suplimentară.
  • Dacă Cumpărătorul dorește să aducă de sinestătător elemente de decor pentru tort, acesta va asigura predarea către Vânzător a elementelor prin contrasemnarea Actului de predare-primire.
  • Vânzătorul nu poartă nici o responsabilitate pentru calitatea elementelor de decor aduse de către Cumpărător.
  • Dacă Cumpărătorul dorește să orneze comanda cu flori vii, atunci acesta vor fi aduse de către Cumpărător sub răspunderea exclusivă a acestuia. Cumpărătorul fiind conștient de faptul că florile vii nu reprezintă alimente destinate pentru consum, și pot să conțină pesticide, insecte, murdării sau alte tipuri de contaminanți.
  • Produsele pot să conțină or să vină în contact cu lapte, cereale (grâu, secară, orz, ovăz), ouă, nuci, arahide, soia, amidon, semințe și alți alergeni.
  • În dependență de tipul de ornare, produsele pot să conțină bucăți de sâmburi, coji de nuci, scobitori, sârme, etc.
  • Produsul comandat poate conține coloranți sintetici în cazul în care acesta deține ornări de culori intense (ex. Roșu, albastru înschis, maro, negru, verde închis, etc.), care pot provoca reacţii alergice persoanelor care suferă de alergii alimentare, poate colora pielea, provoxa reacții adverse ca: astm, insomnie, comportament agresiv, hiperactivitate, etc.
  • Cumpărătorul este obligat să aducă la cunoştinţă oaspeţilor  săi despre posibila prezenţa a riscurile prezenței corpurilor străine în produs, precum și despre prezența substanțelor alergice.
  • Vânzătorul deține și își păstrează dreptul de autor asupra produsului creat, cu drept de plasare a imaginii produsului în scopuri de promovare, fără acordul Cumpărătorului.
  • Prețurile produselor la comandă, variază în dependență de tipul produsului, cantitate, precum și ornare pe bază de frișcă sau ornare pe pastă de zahăr.
  • Toate prețurile afișate pe sait sunt specificate în LEI (MDL) Moldovenești.
     

3. Confirmarea comenzilor:

În momentul plasării pe sait a unei comenzi se primește un e-mail  care anunță automat despre plasarea comenzii și despre faptul că aceasta urmează a fi procesată.

Orarul de confirmare a comenzilor este: Luni-Sâmbătă: 08.00-20.00.

4. Schimbul și returnarea mărfii:

Având în vedere specificul produselor de cofetarie şi patiserie acestea nu pot fi returnate, dacă corespund cerinţelor şi standardelor de calitate.

La procurarea  produselor cumpărătorul trebuie să verifice integritatea ambalajelor produselor alimentare şi  aspectul  vizual a produselor. Odată ce produsul a fost acceptat în momentul livrării, Cumpărătorul nu poate înainta pretenții cu privire la aspectul acestuia.

În cazul depistării a defectelor de fabricaţie, vicii ascunse, greşeli de livrare Cumparatorul poate solicita inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii acestora.

5. Ridicarea în magazin:

  • Dacă eși mereu în grabă și nu dispui de un loc stabil unde poți primi comanda înaintată, ai posibilitatea de a o ridica personal din ShowRoom-ul Panilino, mun. Chișinău, str. Uzinelor, 17/2.
  • Comanda poate fi ridicată, luni-sâmbătă: 08.00-20.00.
  • Prezintă-te la ShowRoom, comunică managerului în vânzări numărul comenzii și acesta îți va asigura eliberarea comenzii.
  • În momentul recepționării comenzii de către Cumpărător, Vânzătorul transmite acestuia toate documentele de însoțire a produselor (factură fiscală, cec și certificat de conformitate). Factura fiscală se semnează de reprezentanții ambelor părți.
  • La recepția produselor comandate sunteți obligat de a verifica vizual comanda, în vederea confirmării corespunderii acesteia cu cea înaintată.
  • După acceptarea produsului comandat dreptul de proprietate şi riscul pieirii sau deteriorării fortuite a produsului este transmis Cumpărătorului.
  • În momentul predării comenzii către Cumpărător, Vânzătorul nu mai poartă nici o responsabilitate pentru deteriorarea fizică a produsului, și produsul comandat trece în proprietatea Cumpărătorului, cu toate consecințele.
  • După recepționarea produsului comandat, Cumpărătorul este responsabil totalmente pentru asigurarea condițiilor optime de depozitare fizică a produselor, precum și crearea condiților de temperatură și umiditate.
     

6. Reclamaţii şi sancţiuni:

Reclamațiile în privința calității produselor se depun în termen de 24 de ore, după primirea comenzii de către Cumpărător, și doar cu prezentarea în mod obligatoriu a Raportului de expertiză, întocmit de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova. Reclamaţiile faţă de calitate, prezentate după expirarea termenului de valabilitate a produsului, nu se acceptă de Vînzător.

Reclamațiile referitor la aspectul fizic al produsului comandat, nu pot fi înaintate de către Cumpărător, odată cu acceptarea produsului.

În cazul în care considerați că v-au fost lezate drepturile de consumator de către S.C. „Panilino” S.R.L., Vă puteți adresa la Agenția Pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, consumator.gov.md sau la nr. de telefon: (022) 51 51 51.

III. Livrarea

1. Livrare prin Chișinău

Achiziționează cu confort. Dacă nu dorești să ridici greutați sau nu dispui de timp pentru a ridica comanda de la noi din ShowRoom, Panilino îți livreasă orice produs direct la pragul casei tale.

Pentru produsele în serie:

Timp de livrare În termen de 24 de ore (din momentul comenzii) – pentru plăcinte
Costul de livrare Gratuit la suma de comandă de la 300lei (inclusiv) – în Chișinău 50lei la suma de comandă < 299lei – în Chișinău
Termeni de livrare Numai pe teritoriul orașului. Cu plată în suburbii cu o rată de 8 lei pe 1km într-o singură direcție
Când se fac livrările? Conform programului, în fiecare zi de la 09.00 până la 13.00 cu un apel telefonic prealabil.

Pentru produsele la comandă:

Timp de livrare Conform datei specificate în contractul comandă.
Costul de livrare 120 lei în municipiul Chișinău.
Termeni de livrare Cu plată în suburbii cu o rată de 8 lei pe 1km într-o singură direcție
Când se fac livrările? Conform programului, în fiecare zi de la 09.00 până la 13.00 cu un apel telefonic prealabil.

Cum să obții informații despre comandă livrată? Sună la Centrul de apel (022) 85 97 79 sau (+373) 79 859 777.

Obligațiile SERVICIULUI DE LIVRĂRI:

  1. Apelarea clientului cu o oră înainte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsă de răspuns.
  2. Livrarea comenzilor în termenul stabilit și la adresa indicată în comandă (până la ușa de intrare în apartament, sau până la gardul unei case particulare).
  3. Prezentarea documentelor de conformitate a mărfurilor și factura fiscală, bonurile de plată.
     

CUMPĂRĂTORUL este obligat:

  1. Să verifice adresa, numerele de telefon și numele indicate în comandă.
  2. Să fie prezent la locul livrării cu telefonul deschis la ora stabilită.
  3. Să confirme comanda, dacă este corespunzătoare.
     

Atenție!

Dacă lucrătorii serviciului de livrare cer plăți adiționale pentru ridicarea pe etaj a produselor, sau dacă sunteți martorii altor încălcări, vă rugăm să refuzați ofertele lor și să faceți legătura cu Centrul de apel la numărul (022) 85 97 79.

Notă importantă!

Echipa noastră este conștientă de gravitatea situației din țară legată de răspândirea coronavirusului COVID-19. Declaram responsabil că serviciul de livrare ia toate măsurile necesare și pune în aplicare recomandările comunității științifice și medicale. Serviciul de livrare este echipat cu măști și mănuși speciale. Inclusiv, se efectuează un tratament regulat al mâinilor cu soluții ce conțin alcool, precum și al unităților de transport, se menține distanța în locuri publice. Zilnic se efectuează o inspecție vizuală a angajaților, controlul temperaturii și dezinfectarea locurilor de muncă și a vehiculelor. Astfel, facem tot posibilul pentru a ne asigura că livrarea de produse este rapidă și cât mai sigură.

2. Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova

Livrăm pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Dacă nu dorești să ridici greutați sau nu dispui de timp pentru a ridica comanda de la noi din ShowRoom, Panilino îți livreasă orice produs direct la pragul casei tale.

Pentru produsele în serie:

Timp de livrare În termen de 24 de ore (din momentul comenzii) – pentru plăcinte
Costul de livrare Cu plată de 8 lei pe 1km într-o singură direcție
Termeni de livrare În orice localitate a Republicii Moldova.
Când se fac livrările? Conform programului, în fiecare zi de la 09.00 până la 13.00 cu un apel telefonic prealabil.

Pentru produsele la comandă:

Timp de livrare Conform datei specificate în contractul comandă.
Costul de livrare Cu plată de 8 lei pe 1km într-o singură direcție
Termeni de livrare În orice localitate a Republicii Moldova.
Când se fac livrările? Conform programului, în fiecare zi de la 09.00 până la 13.00 cu un apel telefonic prealabil.

Cum să obții informații despre comandă livrată? Sună la Centrul de apel (022) 85 97 79 sau (+373) 79 859 777.

Obligațiile SERVICIULUI DE LIVRĂRI:

  1.  Apelarea clientului cu o oră înainte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsă de răspuns.
  2. Livrarea comenzilor în termenul stabilit și la adresa indicată în comandă (până la ușa de intrare în apartament, sau până la gardul unei case particulare).
  3. Prezentarea documentelor de conformitate a mărfurilor și factura fiscală, bonurile de plată.
     

CUMPĂRĂTORUL este obligat:

  1. Să verifice adresa, numerele de telefon și numele indicate în comandă.
  2. Să fie prezent la locul livrării cu telefonul deschis la ora stabilită.
  3. Să confirme comanda, dacă este corespunzătoare.
     

Atenție!

Dacă lucrătorii serviciului de livrare cer plăți adiționale pentru ridicarea pe etaj a produselor, sau dacă sunteți martorii altor încălcări, vă rugăm să refuzați ofertele lor și să faceți legătura cu Centrul de apel la numărul (022) 85 97 79.

Notă importantă! 

Echipa noastră este conștientă de gravitatea situației din țară legată de răspândirea coronavirusului COVID-19. Declaram responsabil că serviciul de livrare ia toate măsurile necesare și pune în aplicare recomandările comunității științifice și medicale. Serviciul de livrare este echipat cu măști și mănuși speciale. Inclusiv, se efectuează un tratament regulat al mâinilor cu soluții ce conțin alcool, precum și al unităților de transport, se menține distanța în locuri publice. Zilnic se efectuează o inspecție vizuală a angajaților, controlul temperaturii și dezinfectarea locurilor de muncă și a vehiculelor. Astfel, facem tot posibilul pentru a ne asigura că livrarea de produse este rapidă și cât mai sigură.

IV. Rechizite

S.C. „Panilino” S.R.L.

Cod fiscal 1003600093095

TVA 0503923

MD – 2023, Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Uzinelor, 17/2

B.C. „ProCreditBank” S.A.

Cod bancar: PRCBMD22

C/d MD60PR002224169325001978

Comandă

Tel.: (022) 422 278

Email: comanda@panilino.md

Contabilitate

Tel.: (022) 472 192

Email: contabilitate@panilino.md

Oficiu CENTRAL

Tel/ Fax.: (022) 411 348

Email: info@panilino.md